Jotun Boya Sanayi ve Ticaret A.Ş Hakkında
İçerisinde 7 bölgeye ayrılarak Dekoratif Boyalar ve Performans Boyaları (Deniz, Endüstri, Toz Boyalar) alanında faaliyet göstermektedir. 19 ülkede 36 fabrika, 45 ülkede 74 şirket ile 90’dan fazla ülkede temsil edilmektedir.
1926 yılında Norveç’te kurulan Jotun Boya, 1986 yılında Türkiye’de faaliyetlerine başlamıştır. 1989 yılında Çerkezköy’de Jotun Toz Boya fabrikasını, 1993 yılında ise Jotun Boya fabrikasını kurmuştur.
Dünyanın en hızlı büyüyen boya markası olan Jotun’un dünya çapındaki Dekoratif ve Performans Boyaları (Deniz, Endüstri ve Toz) satışı 7 bölgede organize olmuştur. 21 ülkede 37 üretim tesisi ve 45 ülkede 64 ofisi bulunmaktadır ve 100’den fazla ülkede faaliyet göstermektedir.
Türkiye çapında 300’e yakın Multicolor Centre ile inşaat boyaları, endüstri boyaları, toz boyalar, deniz boyaları ve yat boyaları pazarlarında hizmet vermektedir. Jotun Türkiye, Jotun organizasyon yapısı içerisinde Doğu Avrupa ve Orta Asya Bölge sorumluluğuna sahiptir. Rusya, Ukrayna, Romanya, Bulgaristan, Azerbaycan, Kazakistan, Türkmenistan ve Özbekistan pazarlarında da faaliyet göstermektedir.
Strateji ve Vizyon
Jotun çalışanlarını, müşterilerini, tedarikçilerini, hissedarlarını, çevreyi ve tüm yapıları korur. Vizyonumuzu gerçekleştirmek için, Jotun’un stratejisi üç ana elemente ayrılmaktadır:
– Organik büyüme; yeni ve varolan pazarların geliştirilmesi
– Dört segment; dekoratif boyalar, endüstri boyaları, deniz boyaları ve toz boyalar
– Farklılaştırılmış yaklaşım; lokal ve bölgesel bir bakışaçısıyla global yaklaşım
Hedeflerimize ulaşabilmek için insan kaynakları, araştırma geliştirme, teknik deneyim, operasyonel gelişim, HSEQ, Kurumsal Sorumluluk ve sürdürebilirlik gibi konulara da büyük önem verilmekte ve çalışmalar yürütülmektedir.
Değerlerimiz
Doğru bir yaklaşımla ilerlemek üzere bize rehberlik eden değerlerimiz bulunmaktadır: Sadakat, İlgi, Saygı ve Cesaret. Kurumsal kültürümüz olan “Penguen Ruhu” (The Penguin Spirit), Jotun tarihindeki en büyük başarılardan birisi olmuştur. Jotun, kurumsal kültürünü ve değerlerini geliştirmek için zaman ve kaynak ayırmaya büyük önem vermektedir.
Açık Pozisyonlar :
Bir yanıt bırakın