
Global İletişim Hakkında:
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 19, Ukrayna’da 6 olmak üzere toplam 25 deneyim merkezinde, 16 binden fazla çalışanı ile markaların müşteri deneyimini iyileştiriyor.
Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, perakende, e-ticaret, ulaştırma, enerji ve kamu sektörlerindeki uzmanlığı ve geniş müşteri portföyü ile hizmet veriyor. Müşteri deneyimi odaklı çözümlerle; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, müşteri elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve deneyim analitiği alanlarında değer yaratıyor.
Turkcell Global Bilgi; müşteri deneyimini yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP, web ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetiyor.
Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış, tahsilatı artırma ve maliyetlerini düşürme hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyor. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanıyor, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyon el maliyetleri azalıyor veya kontrol altında tutulmuş oluyor.
İnsan Kaynaklarımız:
Global Bilgi’deki çalışma arkadaşlarımızın, şirketimizin adını duydukları ilk günlerinden itibaren
Bizimle birlikte geçirdikleri her süreci “Çalışan Deneyimi Projemizle” baştan uca tasarlıyor, iyi bir
Müşteri deneyiminin önce iyi bir çalışan deneyiminden geçtiğine inanıyoruz. Global Bilgi’yi,
Global Bilgi’li olmayı çok seviyoruz…
Değerlerimiz
İçinde bulunduğumuz dijital çağda, geleceğe yön verenlerden olmanın öneminin bilinciyle belirlediğimiz
“Çalışanlarına ve Müşterilerine Eşsiz Bir Dijital Deneyim Yaşatma “vizyonumuzu;
• Birlikte İyiyiz
• Müşterimiz İçin Varız ve
• Dijital Düşünürüz
Değerlerimizle destekliyoruz.
Açık Pozisyonlar:
Pozisyon | Lokasyon | Başvuru Linki |
---|---|---|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi- Engelli | İstanbul(Avr.), İstanbul(Asya) | Başvur |
Teknik Müdür | Bursa | Başvur |
Çağrı Merkezi Takım Lideri | Sivas(Merkez) | Başvur |
İngilizce Bilen Müşteri Temsilcisi | Edirne | Başvur |
Çağrı Merkezi Takım Lideri | Karabük | Başvur |
Yazılım Geliştirme Uzmanı | İstanbul (Asya) | Başvur |
Operasyon ve Dağıtım Müdürü | Adana | Başvur |
Kıdemli Destek Uzmanı | İstanbul (Avr.), İstanbul (Asya) | Başvur |
Portföy Yöneticisi | İstanbul (Avr.), İstanbul (Asya) | Başvur |
iyi günler sakarya üniversitesi fen-edebiyat fakültesi türk dili edebiyatı mezunuyum şu an boştayım iş arıyorum ilgilenmeniz dileğiyle iyi günler
Öncelikle iyi günler dilerim;
07.01.1995 doğumluyum. (Antalya/Lara) Levent Aydın Anadolu Lisesinden bu sene mezun oldum. Hostes olmak istiyorum. Boyum 1.72 kg-58
6 dil biliyorum: Rusça, Özbekçe, Kazakça, Azerice, Türkçe, Kırgızca. İngilizce konuşsa anlayacağım kadar biliyorum %50.
İlgilendiğiniz için şimdiden teşekkür ederim.