Vitra İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2022

Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Share on Whatsapp
Whatsapp
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

VitrA PERSONEL ALIMI VE ŞARTLARI

VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema Mutfakmarkalarıyla hizmet veren Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, sektöründe lider konumundadır ve binlerce çeşit ürünüyle hem ithalatta hem de ihracatta ön plandadır. Yarım asrı aşan deneyimiyle, banyo ve karo ürünleri toplamında Türkiye pazarında oldukça güçlüdür.  

VitrA Hakkında

4 ülkede 16 tesise sahip VitrA, , Gebze ve Tuzla olmak üzere Türkiye’de 6; Almanya, Fransa ve Rusya’da 10 tesisiyle üretime hız kesmede devam etmektedir. Grubun, ana üretim merkezi Bozüyük’te yer alan ve çevre dostu teknolojilerin kullanıldığı üretim kampüsü; kapasite, teknoloji ve kalite bakımından, dünyada seramik üreten tesisler arasında ilk sıralarda yer alıyor.

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, cirosunun %65’ini, 75’ten fazla ülkeye yaptığı dışsatımdan elde etmekte ve sermaye gücü yurtdışına açılmaktadır.  Türkiye’nin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50’den fazlasını gerçekleştiren Grup, AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle 1. sırada yer alıyor.

VitrA Çalışma Şartları

VitrA personellerinin çalışma şartları değişkenlik göstermektedir. Şirket içerisindeki pozisyonlarda 09.00-18.00 saatleri arası çalışırken saha personellerinde esnek çalıma saatleri uygulanmaktadır.

VitrA İş İlanları

VitrA seçme ve yerleştirme sistemi ile çalışmakta ve takım çalışması yapabilen, Topluluk değerlerini benimseyip sahip çıkacak kişileri firmasına kazandırmak istemektedir. Bu nedenle bir iş alım süreci geçiren firmanın personel alımı için izlediği adımlar şunlardır:

  • Başvuru
  • Test ve Envanterler
  • Yetkinlik Değerlendirmesi
  • Teklif

Ayrıca genel şartları şu şekildedir:

  • Yabancı dil
  • Seyahat engeli bulunmayan
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış

VitrA İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

VitrA Başvuruları Eczacıbaşı Kariyer web sitesinden yapılmakta ve üyelik istemektedir. Üyeliğinizi ve istenilen boşlukları tamamladığınızda firma sizin adınıza bir özgeçmiş oluşturmuş olur ve bu özgeçmiş ile web sitesinde yer alan açık iş pozisyonlarına başvurabilirsiniz.

Açık Pozisyonlar

NoPozisyonlarLokasyon
1İnsan Kaynakları UzmanıEskişehir
2Personel ve İdari İşler SorumlusuEskişehir
Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Share on Whatsapp
Whatsapp
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

12 yorum

  1. 13 yıl ilaç sektöründe çalıştım aldığım eğitimler satış ve pazarlama konusunda beni bir yerlere getirdi ,sevdiğim diğer sektör inşaat ve bu konuda ülkemizin öncü firmalarından ve gerçek kurumsallaşmiş firmanızda kariyerime devam etmek istiyorum.

  2. eskişehirde ikamet ediyorum.1981 dogumluyum eml elektirik mezunuyum.suan işsizim sizin gibi köklü ve çalışan elemanınıza hakkını veren firmayla çalışmak istiyorum iyi çalışmalar dilerim

  3. eskişehirde ikamet ediyorum.1981 dogumluyum eml elektirik mezunuyum.suan işsizim sizin gibi köklü ve çalışan elemanınıza hakkını veren firmayla çalışmak istiyorum iyi çalışmalar dilerim.554 563 5990

  4. Güven KARİPÇİN
    Adres : Bozüyük BİLECİK
    Telefon :
    e-posta : gkaripcin@gmail.com

    Doğum Tarihi : 21.12.1979 Doğum Yeri : Van
    Medeni Durum : Evli Ehliyet : B (2000)
    Toplam Tecrübe : 11 Yıl Askerlik Durumu : Tamamlandı (ÜHB) 18.11.2002
    Eğitim Durumu : Meslek Yüksek Okulu (Mezun)

    Üniversite : Anadolu Üniversitesi – (Örgün Eğitim) 09.1998. – 02.2000
    Bilecik Meslek Yüksek Okulu – Tarım Makineleri – Türkçe

    Lise : Antalya Lisesi – 06.1996
    Sosyal Bilimler ve Edebiyat

    NOVUS YAPI ve TASARIM A.Ş.
    TERRACITY AVM ANTALYA ŞANTİYESİ
    ŞANTİYE MALİ ve İDARİ İŞLER MÜDÜRÜ / 11.2010 – 01.2011
    MERKEZ OFİS / İSTANBUL
    SATINALMA ve LOJİSTİK MÜDÜRÜ / 01.2011 – 06.2012

    Terra City ANTALYA AVM şantiyesinde; malzeme ve hizmet tedarik süreci takibi, sözleşmelerin yapılması, takibi ve raporlanması, lojistik takibi, yönetimi ve şantiye muhasebesi ve finans trafiği yönetimi, raporlanması, personel puantaj ve özlük işlerinin takibi, iş güvenliği yönetimi.

    Şantiye tamamlandıktan sonra İstanbul’daki merkez ofiste merkez ve şantiyeler için tespit edilen ihtiyaçların tedarik edilmesi ve yerlerine ulaştırılması. Kullanılan malzemelerin kontrolü.

    ARTES YÜZEY YENİLEME SİSTEMLERİ LTD. ŞTİ.
    MERKEZ OFİS / ANTALYA
    KALİTE KONTROL MÜDÜRÜ / 11.2009 – 11.2010

    Bina ve Otel renovasyon/restorasyon/tadilat işlerinde mermer, seramik, inox v.b. yüzeylerin yenilenmesi gibi işlemlerde yapılan işlerin kalite kontrollerinin yapılması, raporlanması, müşterilere sunulması ve iş teslimlerinin gerçekleştirilmesi.

    ZAFER İNŞAAT A.Ş.
    MARDAN PALACE OTEL ŞANTİYESİ
    SATINALMA & LOJİSTİK MÜDÜRÜ / 09.2005 – 11.2008 / ANTALYA

    Tespit edilen şantiye ve personel ihtiyaçlarını temin, takip ve kontrol etmek, tedarikçi/taşeron ile yapılacak iş, alınacak hizmet veya malzeme konusunda sözleşme yapmak, şantiye envanterindeki demirbaşların bakım ve korunmasını sağlamak, yurtiçi ve yurt dışından alınan malzemelerin şantiyeye ulaşma sürecini planlamak, geldikten sonra kullanım zamanına kadar depolanmasını ve korunmasını sağlamak. Gerekli yazışmaları yapmak, Şantiyenin devlet daireleri ile olan işlerini takip ve koordine etmek.

    SEMBOL İNŞAAT A.Ş.
    MERKEZ OFİS ANTALYA
    SATINALMA & LOJİSTİK SORUMLUSU / 09.2004 – 09.2005

    Yurtiçi ve yurt dışındaki şantiyeler (Rixos Otelleri) için taşeron/tedarikçi bulmak, malzeme almak ve bunların varış noktasına kadar ulaşmasını sağlamak. Malzemelerin sevki için gerekli olan taşıma aracını ve firmayı bulmak, gerektiğinde malzemelerin araca yüklenmesine (yurtiçi/yurtdışı) bizzat iştirak etmek, İthalat/ihracat ve Lojistik işlemleri için gerekli evrakları hazırlamak ve bu işleri takip etmek, periyodik raporları hazırlamak ve gerekli yerlere ulaştırmak.

    HUZUR KARGO A.Ş.
    BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ANTALYA
    FİNANS & İDARİ İŞLER SORUMLUSU / 04.2000 – 04.2001

    Bölge müdürlüğüne bağlı şube ve acentelerin günlük iş akışlarını takip etmek, Genel müdürlük ile para trafiğini yürütmek. Personel özlük işleri ile ilgili tüm işleyişi yürütmek, periyodik evrakları hazırlamak ve mutabakat sağlamak. Bölge Müdürlüğüne ait tüm finans işlerini yürütmek.

    DEĞERLENDİRİLEBİLECEK POZİSYONLAR :

    * Satınalma & Lojistik
    * Muhasebe (Şantiye)
    * Finans
    * Personel & İdari İşler
    * Operasyon
    Yabancı Dil : İngilizce, orta derece
    Bilgisayar : Win, Office, int, Autocad, CorelDRAW başta olmak üzere çoğu programı kullanabiliyorum.
    Sigara kullanımı : Sigara kullanmıyorum.
    Hobiler : Bisiklet, extreme sporlar, bahçe işleri, doğa gezileri, Radyo Haberleşme.
    Üye olunan dernekler : TRAC ( Lisanslı Amatör Telsizci – TA4AGK)
    Sinan ÖZKOÇER SEMBOL İNŞAAT A.Ş. Finans Yöneticisi

    Hakan YAĞCI ZAFER İNŞAAT A.Ş. Mardan Palace Şantiye
    Mali ve İdari işler Koord.

    Hakkı SEMERCİ ARTES LTD. ŞTİ. Genel Müdür

    Serkan HASIRCIOĞLU NOVUS YAPI A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi

    Ercan KOÇAK KEY MÜHENDİSLİK Satınalma MÜDÜRÜ

    ~∞~

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*