TÜRK TELEKOM 16 İLDE PERSONEL ALIMINA BAŞLADI

Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

 

TÜRK TELEKOM 16 AYRI VİLAYETTE PERSONEL ALIMINA BAŞLADI!

ARTAN PERSONEL İHTİYACINI KARŞILAMAK İÇİN TÜRKİYENİN

16 İLİNDE ALIM YAPMAYA BAŞLADI.YAZIMIZIN İÇERİĞİNDE

KRİTELERİ VE ALIM LİNK İNİ BULABİLİRSİNİZ.

 

 

 

Koronavirüs salgını döneminde iş bulmakta zorlanan vatandaşlar için yeni bir iş kapısı açıldı. Türk Telekom çağrı merkezi bünyesinde çalışmak isteyenler için AssisTT yeni personel alım ilanı yayımlandı. Yayımlanan ilana ilişkin detaylar ve başvuru linki haberimizde.

16 İLDE ALIM YAPILIYOR

Türk Telekom AssisTT toplam da şu an için 16 ilde çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapılacağını duyuruldu. Alım için adaylarda istenen birtakım şartların olduğu da açıklandı. İşte AssisTT personel alımına ilişkin merak edilen detaylar ve alımların yapıldığı iller..

HANGİ İLLERDE ALIM YAPILIYOR?

Türk Telekom bünyesine alım yapılacağının duyurulmasından sonra hangi illerde alım yapılacağı da merak konusu oldu. Alımların yapılacağı 16 il şu şekilde ifade edildi:

  • İzmir
  • Aydın
  • Burdur
  • Ankara
  • Kırıkkale
  • Karaman
  • Çorum
  • Samsun
  • Ordu
  • Giresun
  • Adıyaman
  • Erzincan
  • Diyarbakır
  • Rize
  • Van
  • Erzurum 

     

      BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

    Başvuruda bulunmak isteyenler için başvuru şartları şu şekilde ifade edildi:

    Telefonda etkili iletişim kurabiliyor ve bundan keyif alabilen.

    Diksiyonuna ve ifade biçimine güvenen.

    İç motivasyonun yüksekse ve hedef odaklı.

    Zaman yönetiminde hassas olduğunu düşününen.

    Vardiya sistemiyle günün farklı zaman dilimlerinde çalışmaya açık.

    Lise ve üzeri öğrenimini tamamlamak.

    MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen.

    (Erkek adaylar için) Askerliğini tamamladıysan ya da en az 2 yıl tecil ettirilmiş olmak.

    (Alımlarımız İŞKUR üzerinden yapıldığı için) Son bir ay içinde SGK girişin olmadıysa aradığımız çalışma arkadaşlarından biri de siz’siniz demektir! 

  •      BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?

    Yapılacak alımları duyanlar, başvuruların nasıl yapılacağını merak ediyor. Başvurular aşağıda belirtilen AssisTT personel alım sayfası üzerinden online olarak yapılacak. Uygun görülen adaylar, pandemi kapsamında mülakata alınarak, değerlendirme sürecinden geçecek.

    BAŞVURUYU BURDAN YAPABİLİRSİNİZ.

Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*