TEB Dönemsel Şube Asistanı İş Başvuru Formu ve İş İlanı 2020

TEB Dönemsel Şube Asistanı alacağını duyurdu. Gerekli başvuru linki ve iş detaylarını sizin için yazımızda topladık.

Türkiye’nin en köklü finans kurumlarından Türk Ekonomi Bankası (TEB), bankacılık faaliyetlerine 1927 yılında başlamıştır. Kurulduğu yıldan bu yana genişlettiği şube ağı, ürün ve hizmet çeşitliliği ile yatırım, leasing, faktoring, sigorta ve portföy yönetimi gibi finans sektörünün çeşitli alanlarındaki aracılık faaliyetlerini sürdürmektedir.

Gerekli Nitelikler

  • En az Ön lisans mezunu,
  • Tercihen İngilizce (sözlü ve yazılı) en az orta derecede bilen,
  • MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Raporlama konusunda bilgi sahibi olan,
  • Hızlı ve analitik düşünebilen,
  • İnsan ilişkilerinde kuvvetli,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Çözüm odaklı, gelişime açık Şube Asistanı aranmaktadır. (Dönemsel)

İş Tanımı

  • Şube telefonlarının cevaplanması,
  • Şubenin haberleşme, yazışma, klasman işlemlerinin yürütülmesi,
  • Genel Müdürlükteki Merkezi Operasyon ünitelerine gönderilmesi gereken evrakların tarama ve gerekiyorsa faks etiketleme işlemlerinin yürütülmesi,
  • Şubeye gelen müşterilerin Alternatif Dağıtım Kanallarına yönlendirilmesi,
  • Şubede görevli diğer personelin sorumluluğundaki raporlama faaliyetlerinin dokümantasyonuna operasyonel destek sağlanması,
  • Öncelik diğer sorumlulukları ve bağlı bulunduğu unvanınkiler olmak koşulu ile görev yaptığı şube personelinin ziyaret, toplantı vb. randevularının, planlanması ve takip edilmesi,
  • Gerektiğinde müşterilere veya diğer konuklara ikram hizmeti verilmesidir.

TEB ailesinin bir parçası olmak istiyorsanız tıklayınız.

 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*