Konuşma Kulübü.Net İş Başvuru Formu ve İş İlanı 2020

Eğitim sektöründe yeni bir yol veren Konuşma Kulübü.Net Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi alacağını duyurdu. Gerekli bilgi ve formları sizin için yazımızda topladık.

Konuşma Kulübü.Net Hakkında Kısa Bir Bilgi

2015 yılında Türkiye’nin ilk ve tek 8 kişilik konuşma odaklı İngilizce eğitim sınıflarını oluşturarak eğitim vermeye başlayan Konuşma Kulübü, alanında uzman ve deneyimli öğretmen kadrosuyla İngilizce konuşmayı özgüven problemi olmaktan çıkarmak üzere faaliyetlerine başlamıştır.

İngilizce’yi gramer kurallarına dayalı eğitimin dışına taşıyan Konuşma Kulübü, CEFR kriterlerini baz alan eğitim müfredatıyla binlerce mezun vererek İngilizce konuşma sınıfları ile sürdürülebilir öğrenme modelinin başarısını kanıtlamıştır.

Konuşma Kulübü, 8 kişilik sınıflarında aynı seviyedeki öğrencilerin İngilizce’yi konuşarak hayatın her alanında kullanmalarına imkan vermiştir.

İş Tanımı

  • Eğitimleri düzgün bir şekilde öğrenci adaylarına tanıtacak,
  • Randevu oluşturup randevu takibini yapabilecek,
  • Tüm görüşmelerin kaydını oluşturacak,
  • Disiplinli, sorumluluk sahibi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi aranmaktadır.

Genel Nitelikler

  • En az yüksek okul mezunu,
  • Minimum 1 sene satış ve pazarlama tecrübesi olan,
  • Telefonda etkili konuşabilecek ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Diksiyonu düzgün adaylar aranmaktadır.

Çalışma Şekli ve Şartları

  • Haftaiçi 09.30 – 19.00
  • Haftasonu (Cumartesi) 09.30 – 17.00
  • Özel Sağlık Sigortası
  • Yemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.)
  • Prim

İş başvurusu yapmak için tıklayınız.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*