Global İletişim İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2022

Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Global İletişim Hakkında:

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 19, Ukrayna’da 6 olmak üzere toplam 25 deneyim merkezinde, 16 binden fazla çalışanı ile markaların müşteri deneyimini iyileştiriyor.

Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, perakende, e-ticaret, ulaştırma, enerji ve kamu sektörlerindeki uzmanlığı ve geniş müşteri portföyü ile hizmet veriyor. Müşteri deneyimi odaklı çözümlerle; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, müşteri elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve deneyim analitiği alanlarında değer yaratıyor.

Turkcell Global Bilgi; müşteri deneyimini yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP, web ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetiyor.

Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış, tahsilatı artırma ve maliyetlerini düşürme hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyor. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanıyor, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyon el maliyetleri azalıyor veya kontrol altında tutulmuş oluyor.​

İnsan Kaynaklarımız:

Global Bilgi’deki çalışma arkadaşlarımızın, şirketimizin adını duydukları ilk günlerinden itibaren
Bizimle birlikte geçirdikleri her süreci “Çalışan Deneyimi Projemizle” baştan uca tasarlıyor, iyi bir
Müşteri deneyiminin önce iyi bir çalışan deneyiminden geçtiğine inanıyoruz. Global Bilgi’yi,
Global Bilgi’li olmayı çok seviyoruz…

Değerlerimiz

İçinde bulunduğumuz dijital çağda, geleceğe yön verenlerden olmanın öneminin bilinciyle belirlediğimiz
“Çalışanlarına ve Müşterilerine Eşsiz Bir Dijital Deneyim Yaşatma “vizyonumuzu;
• Birlikte İyiyiz
• Müşterimiz İçin Varız ve
• Dijital Düşünürüz
Değerlerimizle destekliyoruz.

Açık Pozisyonlar:

PozisyonLokasyonBaşvuru Linki
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi- Engelliİstanbul(Avr.), İstanbul(Asya)Başvur
Teknik MüdürBursa Başvur
Çağrı Merkezi Takım LideriSivas(Merkez) Başvur
İngilizce Bilen Müşteri TemsilcisiEdirne Başvur
Çağrı Merkezi Takım LideriKarabük Başvur
Yazılım Geliştirme Uzmanıİstanbul (Asya) Başvur
Operasyon ve Dağıtım MüdürüAdana Başvur
Kıdemli Destek Uzmanıİstanbul (Avr.), İstanbul (Asya) Başvur
Portföy Yöneticisiİstanbul (Avr.), İstanbul (Asya) Başvur

Dilerseniz Bu İlanı Paylaşabilirsiniz.
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

2 yorum

  1. Öncelikle iyi günler dilerim;
    07.01.1995 doğumluyum. (Antalya/Lara) Levent Aydın Anadolu Lisesinden bu sene mezun oldum. Hostes olmak istiyorum. Boyum 1.72 kg-58
    6 dil biliyorum: Rusça, Özbekçe, Kazakça, Azerice, Türkçe, Kırgızca. İngilizce konuşsa anlayacağım kadar biliyorum %50.
    İlgilendiğiniz için şimdiden teşekkür ederim.

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*