Eximbank İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2021

Eximbank  – diğer adı ile Türkiye İhracat Kredi Bankası – 21 Ağustos 1987 tarihinde zamanın Başbakanı Sayın TURGUT ÖZAL ın teşvikleri ile kurulmuştur. Resmi Gazete’ de yayımlanan Bakanlar Kurulu Kararı ile kurulmuş, ihracatın geliştirilmesi amacı ile kredi veren bir kurumdur.

1987 yılından 2012 yılına kadar Türk Eximbank’ın genel müdürlüğü Ankara’da yer almıştır. 2012 yılında ihracat yapan firmalara daha yakın olabilmek için merkezini Ümraniye’ye taşımıştır. Bankanın İstanbul, Ankara ve İzmir’de olmak toplam 3 Bölge Müdürlüğü; 20 şubesi ve 12 irtibat ofisi bulunur.

Eximbank İş Başvurusu yaparak Eximbank’ın ailesine katılabilirsiniz. Aynı zamanda Eximbank iş ilanlarına bakabilir dilediğiniz ilana iş başvurusu yapabilirsiniz.

Türk Eximbank’ lı Olmak
Dış ticaretin finansmanında 26. yılını yaşayan ülke ekonomisi için önemli bir bankada görev yapmanın sorumluluğunu taşımak ve her daim gelişime açık, yaratıcı olmak demektir.

Eğitim Politikamız
Eğitim çalışmaları, Banka personelinin görevleri ile ilgili pratik ve teorik bilgilerinin artırılması, göreve ilişkin beceriler kazandırılması, davranışlarının olumlu yönde değiştirilmesi için yapılan ve bu surette hizmette verim, tasarruf ve etkinlik sağlama çalışmalarıdır. Bu çalışmalar kapsamında Banka, eğitim programları düzenler ve/veya başka kurumlarca açılacak benzeri programlara personelin katılmasını sağlar. Aynı amaçla yurtdışına da personel gönderilebilir.

Staj Başvuruları
Bankamızda staj olanağı sağlanmasıyla, üniversitelerin çeşitli bölümlerinde, öğrenim gören öğrencilerin, çalışma ortamı içine girerek Bankamız faaliyetleri ile ilgili bilgi sahibi olmaları ve insan ilişkileri konusunda deneyim kazanmaları amaçlanmaktadır. Staj başvuruları; üniversitelerin staj komisyonları, kariyer yönlendirme merkezleri aracılığıyla toplu olarak yapılabileceği gibi öğrenciler tarafından şahsen İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne yapılabilir.

Türkiye İhracat Kredi Bankası Anonim Şirketi (Eximbank.gov.tr) İŞKUR üzerinden, 22 Şubat-5 Mart 2021 tarihleri arasında en az önlisans mezunu personel alımı yapacağını duyurdu.

Türkiye İhracat Kredi Bankası Anonim Şirketi (Eximbank.gov.tr) Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) sayfasında yeni bir iş ilanı yayınladı. İŞKUR’un ‘’Kurum Dışı Kamu İşçi Alım İlanları’’ sayfasında yer alan ilana göre Eximbank, en az önlisans muzunu personel alımı yapacak. Personel alımı için KPSS şartı bulunmamaktadır.  Türkiye İhracat Kredi Bankası A.Ş personel alımı başvuruları başladı ve 5 Mart 2021 tarihinde sona erecektir.

Alınacak personeller, Eximbank bünyesinde büro memuru statüsünde daimi olarak istihdam edilecektir. Peki, İhracat Kredi Bankası memur alımı için istenilen özel şartlar nelerdir? İş başvurusu nereye ve nasıl yapılacak? Eximbank başvuru formu dahil tüm detaylar aşağıda verilmiştir…

EXİMBANK İŞ BAŞVURUSU

Eximbank iş başvuruları 22 Şubat ile 5 Mart 2021 tarihleri arasında yapılmaktadır. Kayıt işlemlerinizi isealim@eximbank.gov.tr adresine özgeçmiş bilgilerinizle birlikte yapabilirsiniz.

Başvuru Adresi: Saray Mah. Ahmet Tevfik İleri Cad. No:19 Ümraniye İstanbul

BAŞVURU ŞARTLARI

T.C Vatandaşı olmak,

En az ön lisans mezunu olmak,

En az yıl bankacılık tecrübesi olmak

MESLEKİ ÖZELLİKLER

Büro memuru (Terör Mağduru)

Büro memuru (Engelli)

İRTİBAT KİŞİ

Rabia Torun  (İnsan Kaynakları Müdür Yardımcısı)

 

İş başvurusu için burayı tıklayınız.

1 yorum

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*