Coldwell Banker Royal İş Başvuru Formu ve İş İlanı 2020

Coldwell Banker Royal bünyesinde çalışmak üzere ofis asistanı takım arkadaşları alacağını duyurdu. Gerekli bilgileri sizin için yazımızda derledik.

Dünyanın ilk gayrimenkul danışmanlık markası olan Coldwell Banker, 1906 yılında San Francisco’da Colbert Coldwell ve Arthur Banker ortaklığında kurulmuştur.

 

İş Tanımı

  • Ofisin dışarıya açılan yüzü olduğunun farkında olup, müşterilerimize karşı markanın ve ofisin imajını yansıtan ve ilk izlenimini sağlayan en önemli kişilerden biri olduğunu iyi bilmek,
  • Telefonları cevaplamak ve ilgililere aktarmak,
  • Telefon aktarımını hatasız gerçekleştirmek,
  • Adil olmak,
  • Pozitif bir şekilde müşterileri ve CB Profesyonellerini karşılamak,
  • Yönetim ekibine asistanlık yapmak ve ihtiyaç duyulduğunda ilanlarını girmek,
  • Mailleri almak, ilgililere aktarmak ve takibini yapmak,
  • Ofisin karşılama alanın ve toplantı odalarının temiz ve düzenli olmasından sorumlu olmak,
  • Nöbet listesini hazırlamak, organize etmek ve takip etmek,
  • Ofisi açmak ve kapatmak,
  • Gelen evrak takibini yapmak, ilgili kişilere iletmek,
  • Dosyalama, arşiv düzeni ve dokümantasyon işlerinden sorumlu olmak,
  • Toplantı salonlarını her daim müşterilere hazır halde tutmak ve müşterileri ağırlamakta takım arkadaşlarına destek olmak,
  • Toplantı odalarının kullanımından sonra gelecek görüşmeye hazır hale gelmesini sağlamak,
  • Ofis ihtiyaçlarını günlük ve haftalık takip etmek,
  • Broker onayıyla satın alma işlemini gerçekleştirmek.

İşe başvurmak ve özgeçmişinizi göndermek için tıklayınız.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*