Fenerbahçe Spor Kulübü İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2019

fenerbahçe

Fenerbahçe Spor Kulübü İş Başvuru Formu

Fenerbahçe Spor Kulübü İş Başvurusu yaparak Fenerbahçe Spor Kulübü’nin ailesine katılabilirsiniz. Aynı zamanda Fenerbahçe Spor Kulübü iş ilanlarına bakabilir dilediğiniz ilana iş başvurusu yapabilirsiniz.

İnsan Kaynakları Politikamız

Fenerbahçe Spor Kulübünün amacı;

Atatürk’ün gösterdiği hedef ve ilkeler doğrultusunda; çağdaş yaşama uygun olarak, üyelerin ve sporcuların beden ve ruh sağlığını geliştirecek olanaklar hazırlamak ve onların fizik ve moral eğitimleri ile ilgilenmek, onları kulübün tesis ve faaliyetlerinden faydalandırmaktır.

Sporun hedefinin bireyler arasında dostluk, barış, sevgi ve kardeşliği geliştirmek olduğu bilinciyle; sporun ulusal düzeyde gelişmesine ve yaygınlaşmasına katkıda bulunmak, sporcu sağlığı ve eğitimi için altyapı tesisleri yaparak Kulübün sporcularını eğitmek ve onlara daha çağdaş koşullar ve olanaklar sağlamak için altyapı tesis ve sosyal tesisler oluşturmak, onlardaki sportmenlik anlayışının devamını sağlamak, yurtiçinde ve yurtdışına profesyonel ve amatör spor branşlarında müsabakalara katılmaktır.

Bu amaçları gerçekleştirmek için çalışan Fenerbahçeliler;

“Fenerbahçe Spor Kulübü Bayrağının en ulaşılmaz yerlerde dalgalandırmanın, bir görev değil bir zorunluluk olduğunu anlayan” ve “Bir gün daha Fenerbahçeli olarak uyanmaktan haz duyan”,“başarma arzusu yüksek”, “enerjik”, “üstün performans hedefleyen”, “değişime ve gelişime açık” İnsanlardır.

Hedeflerini, her şeyden önce, sahip olduğu insan kaynaklarından aldığı güçle gerçekleştiren Fenerbahçe Spor Kulübü ve Şirketleri;

İnsana saygı unsurunu temel alan bir yönetim anlayışını oluşturur.
Farklılıklara saygılı, fırsat eşitliğini gözeten, Kulüp kaynaklarının verimli kullanıldığı, çağdaş ve iletişime değer veren bir çalışma ortamı yaratır.
Gelişmenin ve ileriye gitmenin en önemli kaynağı İnsan kaynaklarıdır. Kuruluş amaçlarına, ortak değerlere sahip çıkıp, hedef ve stratejileri gerçekleştirmek için İnsan Kaynağının geliştirilmesi ve güncellenmesi için çalışmalar yaparlar.
Potansiyeli olan idari ve teknik kadroların önceden belirlenmesi, izlenmesi, gerekli eğitim ve gelişim programları ile desteklenerek geleceğin yönetim kademelerine yetiştirilmesi sağlarlar.
Potansiyelin iç kaynaklardan sağlanması ve geliştirilmesi için çaba harcarlar.
Pozisyon yetkinlikleri belirlenerek çalışanlarının gelişim planları ile bu yetkinliklere ulaşmasını sağlar ve pozisyonların seviyeleri belirlenerek buna göre uygulanacak ücret politikaları belirler.
Objektif ve anlaşılır değerlendirme sistemleri oluşturularak başarılı performans belirlenir, maddi, manevi takdir ve tanınma yöntemlerini hayata geçirirler.

İlan detaylarını görmek ve online başvuruda bulunmak için pozisyon adının üzerine tıklayınız.

Eğer aşağıda listelenmiş olan açık pozisyonlarda kendinize uygun bir ilan bulamadıysanız, lütfen Genel Başvuru ilanımıza başvurunuz.

Genel Başvuru

Kariyer basamaklarını sağlam ve hızlı adımlarla tırmanmanız için spor dünyasının gücünü arkanıza almanız için fırsat. Fenerbahçe’nin gücü bir ‘tık’ la yakınınızda.

Buradan başvuru formuna ulaşabilirsiniz.

2 yorum

  1. Merhaba
    Ben Atilla. Bursa Anadolu Otelcilik Ve Turizm meslek lisesini ve Girne Amerikan Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği mezunuyum. Üniversitenin egitim dili ingilizceydi . O yüzden gilizcem cok iyi seviyededir. Otelin nerdeyse tüm departmanlarında çalıştım ve staj gördüm. 2 senelik resepsiyon bilgim var. 1 sene night auditor olarak görev yaptım. Gündüz A VE B shiftinde de çalıştım. Shift leader olarak da  görev yaptım .Kıbrısta okuduğum süre boıyunca okul parami ve harcamalarimi çıkarmak için Hem okul hemde iş beraber götürdüm. 8 senedir turizmin içindeyim surekli. Tayland’da Restaurant Müdürlüğü yaptim. 3 gün önce dönüş yaptim. Ögretim sürem boyunca aldığım Referans kağıtlarımı ve detayli CV mi yollayabilirim. Eğer iş görüşmesi için mülakat şansım olursa kendimi daha iyi ifade edebilirim.

    Teşekürler
    Atilla COŞKUN

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*