EVOFONE Bilgi Teknolojileri İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2024

EVOFONE Bilgi Teknolojileri personel alımı

2010 yılında kurulan ve yönetim merkezi İstanbul’da olan EVOFONE, mobil iletişim ürünleri satış ve satış sonrası hizmet sektöründe yenilikçi bir marka olarak 750’yi aşkın tecrübeli çalışanıyla yoluna güçlü biçimde devam etmektedir. Dünya devi markalarla geçmişten günümüze önemli iş birlikleri gerçekleştiren EVOFONE, mobil dünyada elde ettiği birikim, mühendislik ve tasarım gücüyle kendi adını taşıyan akıllı telefonları da pazara sunmuştur. 

Teknik desteğin teknoloji sektöründe en az geliştirilen teknoloji kadar değerli olduğu vizyonuyla hareket eden EVOFONE, satış sonrası hizmetler kapsamında yer alan ve çok sayıda uzmana ev sahipliği yapan İstanbul’da Karaköy ve Kağıthane olmak üzere, Ankara, Antalya ve Samsun’da bulunan toplamda 5 teknik servis merkezine sahiptir. EVOFONE bu merkezleri ile ithalatını yapmış olduğu ürünlerin orijinal servis ve yedek parça temininin yanı sıra diğer tüm marka ve modellerin mobil cihazlarına da tüm Türkiye çapında “mutlu ve tam destek” yaklaşımıyla hizmet vermektedir.

EVOFONE, yakın bir geçmişte Türkiye pazarında göstermiş olduğu başarılarına bir yenisini daha eklemiş ve 2018 mayıs ayı itibariyle Uzakdoğu menşeili dünya teknoloji devlerinden XIAOMI markasının ‘Türkiye Yetkili Distribütörü’ olmuştur. EVOFONE, Türkiye’de 19 noktada bulunan MI Store’ların  yanı sıra 5 noktada Franchise  yönetimini etkin biçimde yürütmektedir. XIAOMI, yeni ürünleriyle birlikte EVOFONE’un Türkiye pazarındaki yaygınlığı ve gücü ile kitlesini büyütmeyi sürdürmektedir. Başarılı organizasyon yapısı ve operasyon gücüyle dikkat çeken şirket ayrıca, HTC, Black Shark, Amazfit, Midea, Viomi, Roborock, Inface, Haylou, 1 More, Petkit, Ulefone, Soocas,70 Mai, Roidmi, Zmi, Yeelight, İnfrared, U’Revo, Kingsmith, Qcy, Huayi, Hutt, Swdk ve Zijia gibi önemli teknoloji markalarına ait çok sayıda yenilikçi ürünün satışını da online olarak gerçekleştirmektedir.

EVOFONE çalışma koşulları

EVOFONE İnsan Kaynakları, “Doğru işe, doğru insan” yaklaşımıyla yaklaşan ve poziyonlar için, uygun yetenekleri olan kişilerin DİMES Ailesi’ne dahil olması için çalışmaktadır.

EVOFONE tüm çalışma arkadaşlarına öncelikle aşağıdaki temel yetkinlikleri aramaktadır:

  • Etik İlkelere Bağlılık
  • Takım Çalışması ve İş birliği
  • Müşteri Odaklılık
  • İş Sorumluluğu
  • Kalite Odaklılık

EVOFONE işe alım süreci

EVOFONE, işe alım sürecinde pozisyonun niteliklerine uygun olarak yetkinlik bazlı mülakat, genel yetenek testleri ve kişilik envanteri uygular, bu değerlendirmelerin sonucunda uygun bulunan adaylara iş teklif edilir.

EVOFONE ücret politikası

Şirket ücret uygulamalarını her yıl gözden geçirir ve yılda bir kez zam artışı uygular. EVOFONE ücret politikalarını piyasa ücret araştırmaları çalışmalarını göz önüne alarak yapar ve performans yetkinliklerine göre çalışanlara ücret belirlemektedir.

EVOFONE performans yönetimi

EVOFONE her bir personeli için bireysel performansının, şirketin ana hedeflerine ulaşmasını destekleyen ve bireysel performanslarının süreçteki katkısını görebildiği bir performans yönetim sistemine sahiptir.

Açık Pozisyonlar İçin Lütfen TIKLAYINIZ.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*