AssisTT İş Başvuru Formu ve İş İlanları 2024

AssisTT İş Başvurusu

2007 Kasım ayından itibaren, Türk Telekom ve TTNET operasyonlarımız başta olmak üzere İstanbul (Küçükyalı, Bostancı, Bahçelievler), Ankara (Ulus, Sincan), İzmir, Rize, Erzincan ve Erzurum’da 11 lokasyonumuz, toplam 13 projemiz, idari personelimiz, teknik ekibimiz, VİP hizmetlerimiz ve yaklaşık 6400 çalışanımızla Türkiye’nin en büyük Çağrı Merkezlerinden birisi olarak ulusal ve uluslararası başarılara imza atmış dev bir kuruluşuz.

Yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olarak kurulduğumuz 2007 yılından bu yana insanı odağımıza alarak üst düzey teknolojileri sistemlerimize entegre ediyor, sektörlere özel teknolojik çözümler geliştiriyor, müşterilerimiz için uçtan uca mükemmel müşteri deneyimleri tasarlıyoruz.

İletişim merkezi çözümlerinden kalite çözümlerine, dijital çözümlerden dış kaynak yönetimine birçok alanda sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerle fark yaratıyoruz.

Sağlık, telekomünikasyon, finans, ulaştırma, perakende, e-ticaret, enerji gibi pek çok sektördeki deneyimimiz, yetkin ekiplerimizle değişen müşteri alışkanlıklarına hızlıca cevap veriyor, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet prensibi doğrultusunda müşteri memnuniyetini maksimum düzeye çıkarma hedefiyle çalışıyoruz.

Birçok ilde açtığımız yeni çağrı merkezi binalarımız, her geçen gün artan projelerimiz ve heyecan verici iç dinamiklerimiz sayesinde İnsan Kaynaklarımızın tüm birimleri, çok önemli roller üstlenmektedir.

Misyonumuz
Çalışanlarımızın iş ve kurum memnuniyetini sağlamak için, adil, insan odaklı, tüm çalışanlarımıza ve müşterilerimize katma değer yaratan İnsan Kaynakları süreçlerini uygulamak ve geliştirmektir. İnsan Kaynakları vizyonumuzu gerçekleştirmek ve devam ettirmek için, gerekli İnsan Kaynağına sahip olmak ve kurum içi sürekliliğini sağlamak temel görevimizdir.

Vizyonumuz Çalışanlarımıza heyecan ve gurur veren bir çalışma ortamı yaratarak, şirketimizin sürekli başarısında en büyük etken olan çalışan memnuniyetinin devamlılığını sağlamak. Müşteri odaklı, topluma karşı sorumlu ve etik değerlere önem veren, daima kazanmayı hedefleyen şirketimizin yüksek nitelikli çalışanlarının bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirip, potansiyellerini ortaya çıkarıp, sürekli üstün performans göstermelerini sağlayarak, Çağrı Merkezi sektöründe en çok tercih edilen şirket olmak ve bu konumu korumaktır.

İşe Alım

AssisTT ‘de personel seçme ve yerleştirme sürecinin amacı, açık pozisyonlara şirket kurum kültür ve hedeflerine uygun, temel ve pozisyona özel yetkinlikler bazında en uygun adayı bulup yerleştirmektir. İşe alımlarda kaynak olarak; aktif olarak takip edilen aday veri havuzu, Şirketimiz internet sitesinden gelen başvurular, bireysel başvurular ve danışmanlık şirketlerinden faydalanılmaktadır.

Şirketimizde proje ve müşteri bazlı yetkinliklere dayalı bir işe alım süreci uygulanmaktadır. Kişilik Envanteri, Teknik Uygulama Sınavı, Yabancı Dil Yeterlilik Testi, Simülasyon Uygulamaları ve yüz yüze mülakatlarımızda uyguladığımız farklı modüllerle İşe Alım anlamında profesyonel tercihler yaparak, uzun vadeli başarılara imza atmamızı sağlanmaktadır.

Açık Pozisyonlara Başvurmak İçin Lütfen TIKLAYINIZ.

4 yorum

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*